Tuesday 1 January 2013

Beste led tv 40 inch 2013



Beste led tv 40 inch 2013: Ik was onlangs op zoek naar de best verkopende games van HDTV en was zeer verrast toen mijn onderzoek leidde me naar de Samsung LN40C630 LCD HDTV. Eerst was ik verbaasd Samsung (grote fan zoals ik) en ten tweede het was een set van 40 inch en niet iets groters. Dus, hier ben ik, HD-TV expert, en ik ben verrast door dat!

Ik dacht dat het zou een LED of Plasma, maar het was een mid-range LCD die kwam op de top. Daarom moest ik meer over deze TV HD weet de hele wereld dat Amerika is het kopen!

Zoals ik in Vancouver op het moment, ging naar de plaatselijke Future Shop om te zien wat ik kon vinden. Vroeg aankomen op een maandag ochtend in de hoop de verkoop personeel die niets beters te doen en geef me een demo, de strategie bleek zo goed dat al snel mijn nieuwe beste vriend Graham de TV verkoper gevonden. Om eerlijk te zijn, ik legde hem uit dat hij niet van plan te kopen had en who cares, dus een Starbucks Vanilla Latte later Graham was in volle gang!

Het eerste wat Graham vertelde me dat Samsung gewoon zijn gegaan op de markt met de C-serie LCD-scherm. En hij was erg snel om erop te wijzen hoeveel de prijs is verlaagd ten opzichte van voorgaande modellen. loslaten. Mijn gok is dat de schaalvoordelen hebben geschopt, voor zover aan vervaardiging lcd-tv ... die samen met de schijnbare toename van de vraag en dus nummers scheepvaart en het is een situatie klassieke prijsverlaging. Dus ik denk dat ze gewoon naar het punt waar mensen beginnen te voelen dat het is echt een goede investering in het kopen van HDTV's.

Dat is eerlijk genoeg, maar ik denk nog steeds dat elke HD TV moet "wow" de potentiële koper om een ​​deel van uw harde geld bron van inkomsten zijn, en meer nog in de huidige economische omstandigheden.

Het belangrijkste wat ik wilde weten was over de motion blur scherm, een bekende fout in lcd-tv's Ealy. In feite, dat is de reden waarom mijn eerste set was een high-definition plasma (zijnde een sport-fan en al). Natuurlijk is de oude Plasma (nu mijn tweede set) lijden onder de vloek van de Plasma - screenburn. Moeilijke keuze in de "oude" dag!

Maar goed, terug naar het verhaal, Graham legde uit dat omdat Samsung hebben gemaakt van de 630-serie met 120 Hz scherm vernieuwen en gegeven volledige 1080p HD-capaciteit dat probleem is opgelost. De 80.000:1 schermcontrast helpt ook houden het beeld schoon en helder, zelfs wanneer de actie halsbrekende snelheid bereikt.

Ik denk dat met het kijken naar sport is een hoge prioriteit tv tijdverdrijf voor vele miljoenen Amerikanen dit probleem te verhelpen de laagste prijzen betekent dat nu de prijs bezwaar barrière werd aan diggelen geslagen door wat de Samsung LN40C630 blijkt zo enorm populair en we zien grote verkoopcijfers.

Natuurlijk vind ik alle sporten en dit was een groot probleem voor mij. Maar wat ik heb gezien van LN40C630 lcd-tv echt veranderd mijn kijk op de LCD-schermen.

Dus ik improviseerde een 1080p bron en het beeld is duidelijk. En ik ben blij te melden volledig vrij van motion blur. We keken naar een "morning after" replay van een Canucks spel in volledige 1080 HD. Ice Hockey is waarschijnlijk de snelste sport beschikbaar is en de foto is prachtig. De actie was fris en helder met heldere, levendige kleuren en diepe, donkere zwarttinten.

Dan hecht aan Blu Ray dvd-speler om te zien hoe de TV uitgevoerd met HD DVD. Opnieuw is de Samsung LN40C630 Trumps kwam. Heldere, felle kleuren en sterke contrasten met rijke, diepe zwarttinten toonde indrukwekkend en een beeld dat zag eruit alsof het echte leven in het zonlicht.

Graham (die nu de naam) legde uit dat het te wijten aan de 1080 en contrast ratio. Hij vertelde me ook dat in het begin alleen waren LCD 10.000:1. De meeste HDTV's zijn ongeveer 70.000 tot 100.000 verhouding blijkbaar, en dit is wat biedt de nieuwste games zulke scherpe, zeer gedetailleerde beelden van glas, maakt niet uit hoe snel en woedend actie kon krijgen.

Beste led tv 40 inch 2013
Beste led tv 40 inch 2013
Het is waar beter "definitie" is verkrijgbaar met een LED, maar ik ben ervan overtuigd (na het bekijken van) dat dit spel zo populair is omdat het een echt een geweldige kijkervaring tegen een zeer redelijke prijs. Het is ook min of meer "onmiddellijke" future proof met Graham berekeningen zou zijn "goed gedurende ten minste 5-7 jaar." Ik denk dat dat redelijk is.

De UN40C630 Samsung komt ook met een redelijke jack pak (4 HDMI, 2 USB, PC-ingang), beter beschikbaar is, zeker, maar dit is meer dan genoeg voor de meeste anderen om de werkelijke behoeften van de geeks. Laag stroomverbruik is een ander bijkomend voordeel. Het maakt ook gebruik van de nieuwste technologie van Samsung beeld (Wide Color Enhancer Pro). Dit is bedoeld om betere kleur verlichting over het gehele spectrum wat resulteert in heldere kleuren te geven. Ik kan getuigen van dit! (Kan je vertellen dat ik geleend er een aantal verkopen klap!)

Het enige kleine nadeel van de Samsung LN40C630 40-inch LED-TV is dat het geluid niet is zeer goed, in alle eerlijkheid. Met slechts 2 x 10 watt speakers Ik denk dat het geen wonder. En terwijl de brochure zegt "biedt multi channel sound", nou ja, niet echt. Maar ik denk dat de meeste mensen die kopen een HD-televisie zal waarschijnlijk op zijn minst een basis surround-systeem theater te kopen, dus het is niet echt een probleem naar mijn mening.

Het eindresultaat? Dit is een uitstekend spel van HDTV in termen van prestaties, functionaliteit en prijs is het belangrijkste! Als u nog niet bijgewerkt, dit is de middenweg veilige keuze voor uw eerste uitstapje in de HDTV. Solid-technologie biedt een uitstekende beeldkwaliteit voor elk type display. Na het zien van een demonstratie van hoffelijkheid Graham Ik kan nu duidelijk zien waarom de Samsung LN40C630 LCD TV is uitgegroeid tot Amerika HDTV populairder!

0 comments:

Post a Comment